Kata-kata untukmu

Aku memang menyukaimu
Aku memang menyayangimu
Aku memang menginginkanmu
Pun aku memang ingin menjadi takdirmu

Akan tetapi....

Penentu takdir manusia bukanlah aku.
Oleh itu, aku harus belajar menerima apa pun yang akan menjadi risiko dari perasaan ini. 

Yang mendoakanmu bukan hanya aku. 
Yang paling layak untukmu juga bukan aku. Umumnya aku tidak layak untukmu. 

Aku hanya mampu memperjuangkan namamu di setiap bait doaku. Kerana perihal perasaan, aku hanya mampu menyimpan dan meluahkan pada Rabbku. 


Comments

  1. Hmm , sedih pulak baca coretan nie .
    Dah la hati kita nie masih under construction lagi . Hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. . Suhanaaa. Sorry tauu bt awk sedihh. Moga Allah jaga awak sentiasa dan dalam rahmat Allah selalu. Salam kasih sayang for you dear.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa