Kekasih yang Dirahsiakan Oleh Ilahi

Kekasih yang masih lagi dirahsiakan oleh ilahi..

Aku tidak tahu sama ada di Luh Mahfuz sudah tercatat untukku seorang lelaki yang dipanggil "suami" atau tidak untuk bersama di dunia.. 

Tapi sekiranya di dunia aku berpeluang untuk bersamanya,,

Satu yang aku paling inginkan darimu..

"Sayanglah kakak aku, keluargaku, aku, seperti kamu sayang nyawamu"

Truth sebelum aku pilih seseorang nak jadikan suami, aku akan tanya sama ada boleh terima kakak aku yang oku ke tak..

Sekiranya dia tak boleh terima/ keluarganya tak boleh menerima, aku angkat tangan dan aku akan pergi..

Walau sayangnya dia kat aku / aku sayang dia, kalau tak boleh terima " hadiah dari Allah" ni, aku juga tak boleh terimanya..

Kalau boleh terima aku, terimalah dan sayanglah kakak aku, family aku seperti kamu sayang kamu dan keluargamu..

Satu dan teristimewa hadiah dari ilahi,
" Kakak syurga " yang aku akan jaga sampai bila-bila.

Kalau orang tak sayang kakak, siapa nak sayang kakak kat dunia, sedangkan kat akhirat sana dialah penghuni syurga yang sedang tunggu orang yang berbuat baik padanya untuk ditarik bersama di syurga.

I write this, because i want you to know, how far i go, how much i love you, my priorities is my sister.

You accept me, meaning you accept my journey to take care of my sister forever 😊

Love you kekasih hati yang dirahsiakan oleh ilahi..

Salam sayang dari bakal zaujahmu yang cantik, baik dan penyayang😆;
Nur Syahirah Mat Zain
9 April 2019

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa