Alert !

Time program habis, aku angkut barang-barang kat tangan, pergi ke booth, tanpa ambil sekali beg kawan aku.

Tetiba, kwn aku datang ke booth, dan tanya begnya mana. Dia terpekik pekik dengan kuat "oooo, camni eh kwn, tak angkut barang aku sekali,, oohhh camni eh camni eh"..

Malu gak la, sbb ad orang sekeliling time tu, tapi dia memang jenis terpekik pekik camtu so sokeylah...

Untuk sedia maklum, aku bukan jenis elert dengan barang orang kalau orang tu tak suruh jagakan atau ambikkan..

Tu kekurangan aku..
Lain la kalau disuruh atau diingatkan..

Cth ; "weh, nnti nak kluar ambikkan barang aku sekali"

Haa.. Kalau camtu inshaAllah aku alert.

Kalau tak disuruh memang aku tak buat..

Sebab selama ni aku tak pernah lagi ada kawan alert macam dia..

Tapi..
Aku belajar sesuatu dari sahabat aku tu,
Dia jenis tanpa disuruh pun dia buat,

Jadi..
InshaAllahh, aku akan alert juga macam mu..

Haha.

Tq😎

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa