Birthday Celebration

Assalamualaikumm.

Hello.. Masa'al khair sahabat-sahabat.

Just to write down here, malam tadi kena prank dengan Timah, Bibah, Mai.

Depa celebratee birthday saya and naemi !

Kami geng lahir bulan 1, so masa bulan 1 semua duk kat kg masing2, hanya ucapan thru ws je dapat.

Bila dah 3 minggu duk kat upsi, Tak sangka sungguh tak sangka, malam tadi dapat prank dari depa..

Semua ajak g rumah dyorg, ajak g beli barang dapur kat kedai TF Mart.

Mai n naemi amik kat kolej.
Bibah n Timah dah pergi kat Mart.
Kereta asing2..
Bila dah settle beli barang then nak balik rumah, si bibah kata dia ad prebet.

So takde syak apa2 pun.
Bila malam menjengah, pelik juga kenapa duorang tu tak sampai2 rumah lagi... Then si tmahh call aku cakap pass phone kat Mai..

Pelik dah, kenapa tetiba..
Pastu bagi jelah phone kat Mai lam bilik, then Mai suruh aku keluar bilik tu.

Lagi lah aku pelik 😂

Kenapa ttiba nk suruh keluar bilik. Rahsia apaa nak cakap ngan timah sampai gitu sekali..

Nak terasa tapi buat tak tau jela.. Maybe ad benda depa nak sembang tak nak bg aku tau..

Aku pun buat donno jelah. Lepas depa dh siap call, aku g amik wudhu then solat isyak..

Tetiba dgr Tmah n Bibah balik. Masa solat ni dengar depa duk jerit2 kat luar.

Koi pon solat jelah macam biasa. Dh sttle solat, depa pun nyanyikan lagu Happy Birthday 🤭

Koi pelik bin ajaib dengan naemi. Kenapa kami ? Sekarang dah bulan 3 dah, haha. Birthday dah lama lepass..

Depa kata kena la celebrate walau kecil2.. Allahu. Terharuh dapat sahabat2 macam ni. Sungguh bertuah sangat sangat..

Soo, depa belikan Kfc n kek sempena meraikan koi dengan naemi.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Syukur sangat2 ada sahabat macam ni.. Maybe last dapat suprise dari mereka..

Sebab ni last sem sudahh... Terima kasih banyak2 Timah, Mai, Bibah..

My partner month birthday, kakak naemi yang cantik,, moga sama2 bahagia dunia akhirat..

Korang the best ! Love you'all

Comments

  1. hihi time kena prank memang rasa nak bebai. sakit ati..
    tapi lama2 mesti tringat n rasa funny. best ada kawan2 yang ingat besday kita =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa