Macam mimpi


Bila duduk bersama dengan big family, cakap-cakap,  gelak-gelak,  sambil mak sedara duk usha gambar lam lappy,  then tetiba mak sedara bersuara ( habaq ) kat cek, 

" ngah ni photogenic,  pandai senyum depan camera,  saiz badan dengan tinggi pun ok,  boleh  jadi model,  jadi model cik nak, ? " 

Aku masa tu nak tergelak pun ada . hHAhhaha. jadi model untuk iklan kut , tak pernah terfikir dek akal fikirkan. kehkehkeh.

Cik tanya lagi,  " nak famous tak ?" Beliau cakap nak buat apa ntah, kiranya muka aku terpampang kat iklan.

Aku pun sengeh je cam kera busuk  .haha. nak tergelak aih . Aku dahla low self-confidence. Dalam hati berbunga jugak la nak terpampang kat iklan,  hahahaha  .... tapi-tapi.....aku fikir balik,  Sokeyla  aku tak fames pun,  orang tak kenal aku pun,  asal aku senang hidup atas muka bumi Allah ni. hehe . Better aku duk rumah,  orang tak kenal .


Selamat dunia akhirat .  hehe  .

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa