Interview di Upsi

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah , Hari ni 16 / 6 / 2015 selesai sudah interview dekat UPSI untuk course Bahasa Arab dan Pendidikan..

Sebelum ni takdelah rasa nervous sangat , biasa-biasa je la , then bila sampai je dekat UPSI, Ya Allah , tengok ramai manusia , tetiba rasa dup dap dup dap . Nak tercabut je jantung masa tu , Haha .

Semua duk tunggu panggilan depan bilik interview masing-masing , Aku yang ke 16 so sokeyla , tak awal dan tak lambat sangat . Nasib baik gak penemuduga tu panggil 2 orang sekali masuk , so cepatlah giliran sikit  untuk masuk . Cuak kut duk tunggu lama-lama .

Then ... Nama dipanggil .

So anyone yang nak interview tu , entry lepas aku ada post dh antara soalan -soalan yang bakal ditanya ,

Tapi :

Ni  yang aku kena interview hari ni ;

1 ) Latar belakang .
2 ) Gi depan , ambik kertas , baca teks arab dan terjemahkan
3 ) One day , if you have a son , how you want to treat them to be Soleh .
4 ) Kenapa saya perlu memilih awak .

Haa,. ezyyy kannn soklan , Alhamdulillah , Takdelah susah sangat .

So awak semua doakan saya dan kawan-kawan supaya terpilih okey : > Aminn . :D




Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa