Allah. Sebak dan kagum rasanya tengok sahabat-sahabat membuat persediaan untuk melanjutkan pelajaran ke negara pilihan masing-masing  .

Tengok nama orang yang pi Mesir ,indon ,  teman yang aku kenal . Kenal di sekolah ,kenal di tuisyen, kenal dalam whatsapp , kenal dalam facebook.

Apa-apa pun kita berkawan .

Kagum .
Sebak .

Itulah perjuangan mereka .
Perjuangan mereka jihad mencari ilmu di negara orang.

Cemburu dengan mereka .
Cemburu melihat mereka dapat merantau ke tanah para anbia'.
Tapi aku tahu ilahi lebih mengetahui .
Apa yang terbaik untuk diri

Jadi ,
aku belajar disini ,
di negara sendiri ,
tapi apa yang pasti,
terselit impian ingin kesana nanti.

-------------------------------------------
Kawan .
Aku doakan korang selamat pergi .
Semoga dipermudahkan segalanya .
Mohon doakan untuk aku juga yea. 😊
Doakan aku disini supaya kita berjaya sama-sama nanti 🙆

Belajar elok-elok , jangan lupa kawan kat sini . Ingat!!  Jangan pernah lupa Nur Syahirah Mat Zain . ahahaha .

Moga ukhuwah terus terbina dengan ikatan yang kukuh .
Moga dalam Mardhatillah selalu .
Salam rindu untuk semua

Maaf kalau pernah ada salah silap ngan korang .

Akhir kalam .
Selamat pergi dan selamat pulang .
Sama-sama kita berjaya dengan ilmu penuh didada . Barakkallahufikum .

Selamat tinggal. Qawiy ya duk kat sana  😊

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa