SukaSukiSuko :D

Assalamualaikum uolls

Alhamdulillah .. setelah sekian lama duk tercari-cari duk ingat balik apa password blog . Akhirnya dapat jumpa gak password . Dah setahun lebih dah takleh bukak blog sebab tak ingat password . :'(
Ye lah kan aku tak ingat password tu kes berlambak sangat email aku ada . Kejap buat yang baru kalau tak ingat email tu , tu yang jadi jem sikit tak ingat password ni .haha . Ada tulis di buku pun macam hampeh buku tu hilang . Maybe aku dah bakar kut ,sebab sampai sekarang tak jumpa . Ni pun tergerak hati jumpa password balik bila duk sembang-sembang dengan adik , tanya diorang cuba bagi hint apa-apa takut aku boleh ingat password yang aku letak , last-last diorang bagi macam-macam and aku try an error lah

. Lepastu buat satu ni , tiba-tiba sign in masuk !!
MasyaAllah suka tak terkata , lama dah aku nak tahu password yang aku letak ni . At the end dapat jugak ! Alhamdulillah .

Sebelum ni masa tak boleh sign in aku ada tergerak nak buat blog baru , tapi aku sayang sangat-sangat blog yang lama ni , so aku tunggu selama satu tahun kalau-kalau boleh ingat balik dan akhirnya penantian selama ni dah tercapai . haha . ye lah kann, takkan nak buat blog baru , blog ni
aku join sejak kanak-kanak ribena lagi , kata-kata , tulisan macam kanak-kanak ribena tu yanng aku sayang . :)
Tangan ni dah lama gatal nak menaip dekat blog so sebelum aku masuk kolej aku pulun dulu menaip dulu lah . ^_^


Thanks my sis sebab tolong aku dapatkan password aku balik .
Jazakallahu khairah kathira . 


Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa