Assalamualaikumm ..


Wahai sahabat yang aku hormati sekalian , semoga semua dalam lindungan Allah selalu .

Okay , aku nak cakap something ni , insyaAllah aku akan share kisah-kisah yang pernah hadir dalam hidup aku , so aku decide kalau aku free aku akan throwback kisah-kisah lama , and aku akan submit ceghita tu dalam blog ni 

Sebab ghindu , nanti  aku nak update serba sedikit kisah lama, dan sebab utama aku masukkan ceghita  @ throwback dalam blog ni ;


1 ) Nanti kalau aku rindu kisah lama , aku boleh buka blog and tersenyum tengok kisah lama .

2 ) Sebab memori dalam otak bertimbun-timbun , nanti tak ingat , so aku decide aku cerita dalam ni  sedikit sebanyak supaya tak hilang . .

3 ) Sebabnya lagi adalah , kalau aku mati , korang boleh tengok blog aku ni sebagai kenangan :D

4 ) Lagi sebab adalah , nanti kalau dah tua a.k.a , nak nyanyuk tu ,, aku boleh tengok nama-nama  siapa yang pernah hadir dalam hidup aku :)

5 ) Lagi satu ,, sambil -sambil korang blogwalking dekat blog aku , baca-baca lah jugak entry islamik  aku tu , hehe , boleh aku gain pahala jugak 


Banyak lagi sebab tapi sekarang , ni je yang mampu aku tulis , yang terlintas . Hahaha.

So , aku nak cakap satu je ...


Thanks to those yang pernah hadir dalam hidup aku , yang membawa sejuta kenangan ,akan kuselitkan rindu dalam bank memori , Thanks sebab sudi jadi kawan aku and yang ni paling penting !!


  I LOVE ALL OF YOU 

Selitkan namaku dalam doamu sahabat 
Takat ni jelah , nanti korang malas baca kalau panjang-panjang :P

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa