best Friend Forever :D







Disini sahabatku semuaya yang kukenali


walau dimanapun kita kenali


Kalian sentiasa bertahta disanubariku

Aku memohon kemaafan atas segala salah silapku sepanjang perkenalan kita


Aku tahu banyak salahku dan banyak jua kesalahanku selaku

sahabat dan temanmu, maafkan diri yang tidak pernah sempurna ini.


Aku kian merindui sahabat yang jauh dariku


Teringat kenangan bersama yang telah kita coretkan


Yang kininya hanya bisa dikenang

Aku harap kalian juga masih terkenang masa lalu kita bersama


suka dan duka, yang tidak mungkin pernah padam dari ingatan

Biar ia bersemi untuk selamanya sahabatku.







Ya Allah, aku rindu mujahidahku ini, sampaikan ingatan dan rindu dari jauh ini, setulus hati buat sahabat pada jalanMu, pelihara ukhuwah kami agar kekal mekar berpaksikan cintaMu, bertemu kami dalam takdirMu, berpisah kami dengan izinMu, Moga bertemu di Jannah FirdausMu. 






Dijalan Allah persahabatan ini bukan milikku, dan bukan jua milikmu, Persahabatan ini adalah perancangan Allah yang mengetahui segala rahsia. Kerana Dialah aku mengenalimu dan kerana Dia juga telah menetapkan kita mengukir kenangan. Persahabatan ini sudah pasti terisi dengan kasih sayang, Moga persahabatan ini berkekalan untuk selamanya. InsyaAllah. 

Ukhwah itu bukan letaknya pada manisnya ucapan dibibir atau pada indahnya pertemuan, tetapi dalam ingatan seseorang kepada temannya dalam doanya (IMAM AL-GHAZALI)

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa