mengharap sinar :D

Ya Allah. aku hanya manusia biasa yang mampu untuk terus berdoa dalam mengaharapkan redha-Mu . Berkatilah setiap hari-hariku dengan keredhaan-Mu. aku hanyalah manusia yang sering alpa dengan duniawi. Jauhilah aku daripada keasyikan dunia. Ya Rabb , sesungguhnya kau maha pemurah. Tuntunlah aku ke arah kebaikan. jadikanlah hari-hariku penuh dengan beramal kepada-MU. Permudahkanlah hari-hariku . Aku mungkin sering membuat khilaf dan alpa pada-Mu tetapi di sudut hati yang kecil aku mengharap masih ada sinar yang menyelubungi hari-hariku, Mungkin di saat ini, mungkin keesokan hari , mungkin lusa, ak sudah tidak bernafas. engkau sahaja yang tahu. Berkatilah aku kearah kebaikan . Insya'Allah .


| : 14/9/2012 : ikhlas : nur syahirah mat zain | :D

Comments

  1. yak ooi, smga doamu dimakbulkan. amin ya RAHMAN amin ya rahim... huhu

    ReplyDelete
  2. haha. piyooo tuh. una koe? .hmm. aminn :o hehe/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa