Tahniah! Alhamdulillah

Bismillahirrahmanirrahim .
Alhamdulillahh . Bakal Mahasiswi Upsi ambilan September 2015/2016 .
Bersyukur sangat-sangat . Doa termakbul sudah . Berkat doa ibu bapa , keluarga guru-guru dan berkat doa rakan-rakan , akhirnya penantian selama ini berakhir sudah . Syukran ala kullihal 
Dapat jurusan Bahasa Arab dan pendidikan , Allah , gentar nak hadap rasanya , sebab diri bukan mahir mana dalam bahasa arab , tapi inshaAllah akan ku kuatkan semangat menuntut ilmu dalam bidang ni  dan berkat doa semua inshaAllah akan ku terus melangkah dengan yakin dan boleh membawa kebaikan dan manfaat kepada ummah suatu hari nanti . 
----------------------------------
خير الناس ما انفعهم لناس
Sebaik-baik manusia adalah orang yang dapat membawa manfaat kepada orang lain .
Yeah!  So we fight!  #BerjasaUntukUmmah !
----------------------------------
Walaupun terasa kurang yakin dalam pilihan ini , moga Allah hadirkan rasa cinta yang mendalam untuk mendalami kalam Allah . 
قوي يا قلب!
InshaAllah boleh! 
Doakan aku sentiasa ya .
-----------------------------------
Kepada sahabat seperjuangan ;
Doaku kepadamu sentiasa mengiringi wahai sahabat .
Walau jauh terpisah , hati ini akan tetap merindui .
Kepada yang bersedih , La Tahzan sayang  , mungkin kamu tak dapat apa yang kamu mahu , mungkin Allah mahu gantikan apa yang kamu tidak sangka-sangkakan . Allah is the best planner .
Mana mungkin hati ini terlalu bergembira sedangkan teman aku berdukacita  . InshaAllah  ada tempat dan ruang untuk kamu . Qawiy ya sayang. InshaAllah dipermudahkan untuk menuntut ilmu.Doaku sentiasa mengiringimu .
Salam sayang untukmu sahabat . 

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Kelayakan YIK

GURU BARU DI MML

Interview Kafa